نوشته های یک کوهنورد

Posts and World a Climber

در اینجا درباره کوهستان، کوهنوردی، طبیعتگردی، عکاسی، فعالیت های مطبوعاتی، طبیعت، زندگی، آرامش، شادی، سینما، ادبیات و وب می نویسم.

عصر، عصر تکنولوژی است و نیاز رو به رشد همگام‌شدن با تکنولوژی‌های جدید و شکل‌دهی ارتباطات جدید، باعث شده است تا آموزشگاه‌های تخصصی مختلفی در ایران فعالیت کنند. آموزشگاه های کنکور و زبان را که کنار بگذاریم، بقیه اغلب در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی‌های روز فعال هستند. گاه نیاز مخاطب را برآورده می‌سازند و گاه نیاز جدید می‌تراشند.

افرادی که به این آموزشگاه‌ها مراجعه می‌کنند به امید کسب تخصص و مهارت متحمل هزینه‌های ریالی و زمانی می‌شوند. آنها اغلب باید بین چند گزینه یکی را انتخاب کنند. اما در این میان گوی سبقت را آموزشگاهی می‌رباید که یا نام مطرحی دارد و یا در ارائه آموزش‌ها پیشگام بوده است و قدرتمند عمل می‌کند.

آقای اعتمادی مدیر استراتژی و بازاریابی شرکت کاریار ارقام همه نگاه های منفی یا مثبت به آموزشگاه های تخصصی را تایید می کند و معتقد است در نهایت تصمیم با خود دانشجوست. او معتقد است هر آموزشگاهی کلاس کاری و مخاطبان خاص خود را دارد و با صرف کمی وقت می توان از کیفیت کار آنها سر در آورد و سر کلاس یکی از آنها نشست.
انتخاب بین علم و ثروت، با توجه به هزینه‌های آموزش هنوز سوالی است بی پاسخ. شاید هم تبدیل علم‌آموزی به نوعی کسب و کار و رقابت بین آموزشگاه‌های مختلف، ثروت را ناخودآگاه پیش‌نیاز علم کرده است.

تنظیم گزارش زیر کار خانم مستانه منصوری است که در وبلاگ شرکت رهنمون منتشر شده است. برای دیدن متن کامل این گزارش اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی