نوشته های یک کوهنورد

Posts and World a Climber

در اینجا درباره کوهستان، کوهنوردی، طبیعتگردی، عکاسی، فعالیت های مطبوعاتی، طبیعت، زندگی، آرامش، شادی، سینما، ادبیات و وب می نویسم.

چه خوره ی کتاب باشید و چه فقط گاهی گذرتان به کتاب و کتاب فروشی بیفتد، فیدیبو می تواند به کارتان بیاید. اپلیکیشن کتاب خوانی که برای اولین بار در خاورمیانه با شعار "مطالعه آزاد برای همه، همه وقت، همه جا" کار خود را شروع کرد.

فیدیبو یک فروشگاه کتاب الکترونیک است که می توانید آن را بر روی پلتفرم های مبتنی بر سیستم عامل های اندروید، iOS و ویندوز نصب و هرجا که خواستید از آن استفاده کنید.

بعد از نصب اپلیکیشن فیدیبو، شما به بیش از 8 هزار کتاب الکترونیکی دسترسی خواهید داشت که این مجموعه شامل رمان، نمایشنامه، کتاب های تاریخی، مذهبی، روانشناسی و ... می شوند.


اگر به دنبال کتاب خاصی هستید، می توانید نسبت به جست و جوی آن در قسمت مربوطه؛ بر اساس اسم کتاب، نویسنده، ناشر یا مترجم آن اقدام کنید.علاوه بر موارد ذکر شده شما این امکان را خواهید داشت تا معرفی کوتاهی از کتاب های مورد نظرتان را نیز بخوانید، چند صفحه از آن را به صورت نمونه دانلود و قسمت هایی از آن را مطالعه کنید.

دقیقا انگار وسط یک کتاب فروشی بزرگ ایستاده اید و کتاب ها را بر اساس موضوعات شان می بینید و سرفرصت بدون هیچ مزاحمتی ورقشان می زنید.

اما تفاوت استفاده از اپلیکیشن فیدیبو با روش های دیگر خرید کتاب، در این است که شما هروقت و هرکجا که بخواهید به آرشیو عظیمی از کتاب دسترسی خواهید داشت، در خانه، وقتی که روی کاناپه تان نشسته اید، در خیابان، وقتی که منتظر تاکسی هستید، یا وقتی پشت یکی از ترافیک های سنگین شهر، بین ماشین های بی حرکت حبس شده اید.

بعد از ساخت حساب کاربری در فیدیبو شما می توانید از دو طریق، شارژ حساب یا پرداخت آنلاین نسبت به پرداخت هزینه کتاب ها و دانلود کتاب اقدام کنید.

نگاهی به برنامه

رابط کاربری این برنامه به طور قابل قبولی ساده و قابل فهم طراحی شده که همین می تواند به عنوان یکی از بزرگترین ویژگی های آن مطرح شود. از قابلیت های مفید این برنامه می توان به تقسیم بندی کتاب های به: کتاب های محبوب، خریداری شده، دریافت شده و همه ی کتاب ها اشاره کرد.

کتاب های محبوب: کتاب هایی که قصد دارید در آینده خریداری کنید در این بخش قرار می گیرند، تا اگر روزی قصد خرید آن را کردید راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید.

خوانده شده: وقتی خواندن یک کتاب را تمام می کنید، آن کتاب به لیست "خوانده شده" اضافه می شود.

هر صفحه از کتاب های فیدیبو با فونت بزرگ و خطوط محدود طراحی شده و هروقت که بخواهید می توانید کلمه ای را که به دنبال آن هستید در بین صفحات جستجو کنید و حتی صفحات را با سلیقه خود تنظیم کنید؛ فاصله خطوط، اندازه کلمات، رنگ پس زمینه و نور صفحه ی نمایش چیزهایی هستند که باب میل شما تغییر می کنند.

اگر در میانه ی خواندن کتاب خسته شدید یا به هر دلیلی از اپلیکیشن خارج شدید، کتاب در همان صفحه علامت دار شده و پس از ورود مجدد، این امکان را خواهید داشت تا مطالعه ی خود را را از همانجا از سر بگیرید.  اگر جمله یا قسمتی از متن برایتان مهم است، می توانید آن را هایلایت (نشانه گذاری) کنید و نیز این امکان برای شما فراهم شده تا نسبت به یادداشت برداری در کنار صفحات اقدام کنید.

رعایت حقوق کپی رایت و حق مولف: اپلیکیشن فیدیبو، کتاب ها را قانونی در اختیار شما قرار می دهد و نگرانی های شما را مبنی بر کپی برداری و و تضییع حقوق پدید آورندگان برطرف میکند.

تخفیف های هفتگی فیدیبو

فیدیبو گاهی نیز تخفیف های خوبی برای هر کتاب در نظر می گیرد که حسابی به نفع خریدارانش است. بعد از عضویت در فیدیبو، در قسمت "پروفایل" می توانید مبلغ اعتبار خود را از دو هزار تومان تا صد هزار تومان افزایش داده و اگر کد تخفیف یا کارت هدیه دارید نیز می توانید نسبت به فعال کردن آن اقدام کنید.

حالا با نصب رایگان اپلیکیشن فیدیبو، در هر زمان و هر مکان، کتاب های مورد علاقه خود را بخوانید و از وقت های هدر رفته ی خود بهترین استفاده را کنید. فیدیبو در حال حاضر با شماره نسخه 6.4.3 برای سیستم عامل آی اواس و شماره نسخه 6.1.2 برای سیستم عامل اندروید در هر دو مارکت پلی استور و اپ استور به رایگان برای شما در دسترس است.

همانطور که پیش تر هم عنوان شد، فیدیبو یک اپلیکیشن مالتی-پلتفرم است بدین معنا که محدودیت خاصی برای استفاده آن روی دستگاهی تعریف نشده و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا آن را در تبلت، تلفن همراه و کامپیوتر شخصیتان نصب کنید و لذت کتاب خواندن را همانطور که خودتان دوست دارید تجربه کنید.

همگام سازی اطلاعات بین تمامی دستگاه ها (Sync)

بدین معنا که شما با اعمال هرگونه تغییرات روی هر دستگاه شاهد آن تغییرات روی دستگاه های دیگر نیز خواهید بود. دسترسی کاربران به بخش هایی نظیر تازه ها، از دست ندهید، کتاب های درخواستی و پر فروش ترین ها باعث شده تا کاربران در استفاده نخست از این برنامه به آرشیو عظیمی از بهترین کتاب ها دسترسی داشته باشند.

پرداخت درون برنامه ای

فیدیبو در نسخه آی اواس که نسخه بررسی شده این مطلب نیز می باشد امکان استفاده از کارت های هدیه اپل را برای کاربران خارج از کشور فراهم کرده، به طوریکه کاربران خارج از کشور می توانند با استفاده از حساب مالی خود در اپ استور نسبت به شارژ حسابشان (فیدیبن) اقدام کنند (هر 6000 تومان اعتبار در فیدیبو معادل 2.99 دلار تعیین شده است).

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی